אנגלה מרקל : מתכוננת לבידוד אנגלה מרקל מצטיידת באלכוהול - אחרי 16 שנות כהונה, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תסיים את תפקידה אחרי הבחירות שיערכו ברפובליקה ביום ראשון הקרוב.

הבחירות שיכולות לקבוע את עתידה של אירופה. אנגלה מרקל עם נשיא פיפא, ספ בלאטר (רויטרס). קנצלרית גרמניה ביטלה את ביקורה בישראל. בנט עודכן עי הקנצלרית, כי לצערה לא תוכל . אחרי 16 שנים בתפקיד קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל תפרוש בקרוב מתפקידה.

קנצלרית גרמניה ביטלה את ביקורה בישראל. ×'פעם ×
×'פעם ×"שלישית אנ×'ל×" מרקל רע×"×" ×'אירוע פומ×'×™ כאן from kanstatic.azureedge.net
היא נכנסה לתפקיד הקנצלר ב⁻22 בנובמבר 2005, . Il y a 3 jours. קנצלרית גרמניה ביטלה את ביקורה בישראל. Il y a 7 heures. בעבר עמדה בראש המפלגה הנוצרית⁻דמוקרטית הגרמנית , השולטת בגרמניה. Angela dorothea merkel, להאזנה (מידע • עזרה); אחרי 16 שנים בתפקיד קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל תפרוש בקרוב מתפקידה. 60 מיליון בעלי זכות הצבעה בגרמניה יבחרו ביום ראשון הקרוב מנהיג חדש.

16 שנות שלטונה של מרקל יסתיימו כשעל פי הסקרים אחד מהשניים יירש את תפקידה:

Il y a 4 jours. Angela dorothea merkel, להאזנה (מידע • עזרה); אנגלה מרקל עם נשיא פיפא, ספ בלאטר (רויטרס). אנגלה דורותיאה מרקל היא קנצלרית גרמניה הנוכחית. Il y a 3 jours. אחרי 16 שנות כהונה, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תסיים את תפקידה אחרי הבחירות שיערכו ברפובליקה ביום ראשון הקרוב. Il y a 7 heures. היא נכנסה לתפקיד הקנצלר ב⁻22 בנובמבר 2005, . 60 מיליון בעלי זכות הצבעה בגרמניה יבחרו ביום ראשון הקרוב מנהיג חדש. בנט עודכן עי הקנצלרית, כי לצערה לא תוכל . בעבר עמדה בראש המפלגה הנוצרית⁻דמוקרטית הגרמנית , השולטת בגרמניה. קנצלרית גרמניה, אנג'לה מרקל ושאר חברי ממשלתה הודיעו אתמול (שישי) באופן רשמי כי לא יטלו חלק בטקס הפתיחה של . ארמין לאשט ממפלגתה ואולף שולץ מהשמאל.

אנגלה דורותיאה מרקל היא קנצלרית גרמניה הנוכחית. ארמין לאשט ממפלגתה ואולף שולץ מהשמאל. קנצלרית גרמניה, אנג'לה מרקל ושאר חברי ממשלתה הודיעו אתמול (שישי) באופן רשמי כי לא יטלו חלק בטקס הפתיחה של . Il y a 3 jours. קנצלרית גרמניה ביטלה את ביקורה בישראל.

Il y a 7 heures. מרקל ×'ילת×
מרקל ×'ילת×" מ×" ×"ן ×"תכניות של×" לפריש×" כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
60 מיליון בעלי זכות הצבעה בגרמניה יבחרו ביום ראשון הקרוב מנהיג חדש. אנגלה דורותיאה מרקל היא קנצלרית גרמניה הנוכחית. בנט עודכן עי הקנצלרית, כי לצערה לא תוכל . Il y a 3 jours. אנגלה מרקל עם נשיא פיפא, ספ בלאטר (רויטרס). קנצלרית גרמניה, אנג'לה מרקל ושאר חברי ממשלתה הודיעו אתמול (שישי) באופן רשמי כי לא יטלו חלק בטקס הפתיחה של . בעבר עמדה בראש המפלגה הנוצרית⁻דמוקרטית הגרמנית , השולטת בגרמניה. ארמין לאשט ממפלגתה ואולף שולץ מהשמאל.

Il y a 3 jours.

בעבר עמדה בראש המפלגה הנוצרית⁻דמוקרטית הגרמנית , השולטת בגרמניה. קנצלרית גרמניה, אנג'לה מרקל ושאר חברי ממשלתה הודיעו אתמול (שישי) באופן רשמי כי לא יטלו חלק בטקס הפתיחה של . Il y a 7 heures. ארמין לאשט ממפלגתה ואולף שולץ מהשמאל. Angela dorothea merkel, להאזנה (מידע • עזרה); 16 שנות שלטונה של מרקל יסתיימו כשעל פי הסקרים אחד מהשניים יירש את תפקידה: Il y a 3 jours. קנצלרית גרמניה ביטלה את ביקורה בישראל. Il y a 4 jours. בנט עודכן עי הקנצלרית, כי לצערה לא תוכל . 60 מיליון בעלי זכות הצבעה בגרמניה יבחרו ביום ראשון הקרוב מנהיג חדש. הבחירות שיכולות לקבוע את עתידה של אירופה. אחרי 16 שנים בתפקיד קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל תפרוש בקרוב מתפקידה.

בעבר עמדה בראש המפלגה הנוצרית⁻דמוקרטית הגרמנית , השולטת בגרמניה. 16 שנות שלטונה של מרקל יסתיימו כשעל פי הסקרים אחד מהשניים יירש את תפקידה: Angela dorothea merkel, להאזנה (מידע • עזרה); קנצלרית גרמניה ביטלה את ביקורה בישראל. אנגלה דורותיאה מרקל היא קנצלרית גרמניה הנוכחית.

60 מיליון בעלי זכות הצבעה בגרמניה יבחרו ביום ראשון הקרוב מנהיג חדש. N12 ×
N12 ×"איש×" ×"חזק×" ×'עולם אנ×'ל×" מרקל from img.mako.co.il
קנצלרית גרמניה, אנג'לה מרקל ושאר חברי ממשלתה הודיעו אתמול (שישי) באופן רשמי כי לא יטלו חלק בטקס הפתיחה של . קנצלרית גרמניה ביטלה את ביקורה בישראל. Il y a 7 heures. Il y a 3 jours. Angela dorothea merkel, להאזנה (מידע • עזרה); ארמין לאשט ממפלגתה ואולף שולץ מהשמאל. אנגלה מרקל עם נשיא פיפא, ספ בלאטר (רויטרס). אחרי 16 שנים בתפקיד קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל תפרוש בקרוב מתפקידה.

16 שנות שלטונה של מרקל יסתיימו כשעל פי הסקרים אחד מהשניים יירש את תפקידה:

קנצלרית גרמניה ביטלה את ביקורה בישראל. Il y a 4 jours. Angela dorothea merkel, להאזנה (מידע • עזרה); 16 שנות שלטונה של מרקל יסתיימו כשעל פי הסקרים אחד מהשניים יירש את תפקידה: הבחירות שיכולות לקבוע את עתידה של אירופה. 60 מיליון בעלי זכות הצבעה בגרמניה יבחרו ביום ראשון הקרוב מנהיג חדש. אחרי 16 שנים בתפקיד קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל תפרוש בקרוב מתפקידה. בעבר עמדה בראש המפלגה הנוצרית⁻דמוקרטית הגרמנית , השולטת בגרמניה. Il y a 7 heures. אנגלה מרקל עם נשיא פיפא, ספ בלאטר (רויטרס). בנט עודכן עי הקנצלרית, כי לצערה לא תוכל . היא נכנסה לתפקיד הקנצלר ב⁻22 בנובמבר 2005, . ארמין לאשט ממפלגתה ואולף שולץ מהשמאל.

אנגלה מרקל : מתכוננת ל×'×™×"ו×" אנ×'ל×" מרקל מצטיי×"ת ×'אלכו×"ול - אחרי 16 שנות כהונה, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל תסיים את תפקידה אחרי הבחירות שיערכו ברפובליקה ביום ראשון הקרוב.. אנגלה מרקל עם נשיא פיפא, ספ בלאטר (רויטרס). הבחירות שיכולות לקבוע את עתידה של אירופה. Il y a 3 jours. Angela dorothea merkel, להאזנה (מידע • עזרה); קנצלרית גרמניה, אנג'לה מרקל ושאר חברי ממשלתה הודיעו אתמול (שישי) באופן רשמי כי לא יטלו חלק בטקס הפתיחה של .